- Sommmmarlov

Nu är det äntligen sommarlov. Både igår och idag har varit helt underbara dagar. Kommer sakna alla underbara människor på bergskolan. Eftersom emelie redan tagit vad vi gjort så gör jag det inte igen. Däremot vill jag nämna att jag är väldigt okänslig så när alla stod och grät satt jag nästa och skrattade. Fattade inte förän vi satt i klassrumet innan vi skulle få våra betyg då sari läste upp en sak hon skrivit. Det började med "9E ni ska veta att ni har varit den bästa klassen jag någonsin haft och jag kommer alltid att komma ihåg er." Då kunde jag inte hålla mig så både jag och anna som inte hade gråtit något brast i gråt. Sen fick vi betygen och jag är ganska nöjd ändå. Dock kan jag inte jämföra mig med dom andra men vad är det man säga "tävla bara med dig själv.." så jag får väl hålla mig till det.

Nu ska jag packa ihop lite grejer inför kvällen men först blir det lite bilder ♥

BALEN:












SKOLAVSLUTNINGEN (tyvärr bara ego bilder fler får ni när alla har lagt ut på facebook.. min kamera visades tyvärr inte på hela avslutningen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0