- SORRY

bloggade inte igår jag vet.. illa elin. Men när jag kom hem gick jag ut och pressade på en gång sen blev det mat och sen kollade jag tv och gick och la mig kvart över åtta så jag lyckades inte klämma in nå bloggande.

Idag var det jobb som vanligt och det enda som var skillnade från alla andra dagar var att jag råkade tappa en färgburk i golvet så den gick sönder och allt for ut på golvet såklart. Gissar hur stor den var? jo självklart lyckades jag träffa in en 10 liters bruk med vitfärg och golvet är grått. Så jag fick mig lite att göra kan jag säga. Min far är även borta så jag fick åka med annakarin både till och från jobbet så fick gå upp tidigare än vanligt - fem. ikväll blir det att bara ta det lugnt och nu är det endast tre dagar kvar på sommarjobbet och det har gått väldigt fort måste jag säga. Lätt förtjänsta pengar även fast vissa dagar gått väldigt segt.

Förhoppningsvis så blir jag bättre på att blogga då jag fått lov så jag hoppas att ni har överseende till att jag jobbar nu och har fullt upp!

puss på er ♥



blekfisen nummer 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0