- tired

Nu har jag suttit i soffan och hållt på att somna väldigt länge. Därför har jag bestämt mig för att gå och lägga mig. Dock är det långt ifrån bra att gå och lägga sig halv tio en fredag men vad gör man inte om man är trött? Imorong är det upp halv nio och åka iväg och kolla när linus spelar fotboll.. Skulle nog tro att det bblir rätt roligt att kolla på. Jag kommer ju bara ihåg när man själv var liten och alla sprang efter bollen, vilket skämt. För att skryta var jag oftast längst fram med sofia för vi tog alltid täten (dock var vi typ 6 år då..)

Ajja nu ska jag gå och lägga mig, skriver imorong! ♥


vet ju bara hur  bra han  är på hockey.. ;)

förlåt för urusel både uppdatering av bilder och inlägg men jag har inte tid och inget att skriva om för den delen heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0