- yellow

Nu har jag precis läst en bok för min bror så nu får jag hoppas att han somnar. Det blir ingen jogging tur för mig ikväll utan istället ska nog jag och ulrica gå ut och gå om jag har tur. Imorgon sätter sommmarjobbot igång och då blir det inte något bloggande förän efter 4 skulle jag tro. Alla klagar när dom måste gå upp halv sju själv måste jag gå upp halv fem så klara förfan inte! Får se hur mycket jag kommer får göra eftersom när jag praoade där i 8:an satt jag vid datorn typ fem timmar om dagen och gör jag det nu så får jag inte betalt.

Men nu måste jag försöka få med ulrica ut på en prommis! puss ♥


förlåt för en mega hemsk bild men inte förän nu har jag fattar hur gulhårig jag var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0