- ♥♥♥ friday ♥♥♥

Nu somvanligt sitter jag och väntar på mat. Dagen har gått jätte bra och den har faktiskt varit riktigt lugnt. Kan inte påstå att jag har presterar särskilt bra men det kan behövas ibland också. Idag är det äntligen fredag och vet ni vad det betyder? Jo jag får sova ut imorong och att jag har gjort klart en vecka på sommarjobbet!

När vi har slutat jobbat så åker alltid jag och pappa och hämtar upp barnen. En som jobbar på linus skola kommenterade våra byxor igår. Han tyckte att våran familj hade coola byxor för pappa hade röda, oliver hade randiga så han såg ut som en fånge och jag hade mina leggning men nät på sidorna som ni såg igår så vi lär väl bara igenkända som byxfamiljen. Sen idag så kollade han på min tröja och sen fråga han "jobbar du möjligen som målare?" så det verkar som att han iaktar våra kläder, scary!

ikväll ska jag verkligen inte göra någonting. Imorong ska jag tydligen upp tidigt igen eftersom att linus ska spela fotboll och han vill att jag ska kolla, funny! ajja det är bara att vara positiv och följa med.

Nu ska jag gå och ta över datorn eller något ;)


miss my bby ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0