- all my life

- changed plans -

Det blir att äta middag med pappa och hela hans familj här ändå, sedan drar jag till mamma och chillar. Eller ne, jag måste plugga lite.. men snart är det slut och då har jag ett helt långt lov framför mig eftersom jag mest troligt inte alls ska sommarjobba och sedan blir det att börja gymnasiet och då slipper jag iallafall min gamla skola. Jag tror ändå att jag kommer sakna min gamla klass en del, men man får ju en ny. Och både elin och emelie ska också börja enp med mig (om vi kommer in, vill säga) så det kommer nog bli najs, typ kanske.

I'm sorry.. for everything <'3


hm.. jag förstår inte vad som är så kul med den här bilden? antingen så
är jag bara för inkompetent (stavning?) för att förstå eller så är den helt
enkelt inte kul! haha, wtf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0