- at school

just nu sitter jag och anna i ett grupp rum och chillar. jag skulle skriva ut min musikläxa och vi fastnade vid datorn eftersom vi har hål. Hade nyss musik och vi spelade igenom våran låt för på torsdag har vi uppspelning och det lär gå åt helvete för det blir alltid något fel.

Nu har vi snart matte och om vi har tur så får vi veta hur det gick på natinella men formodligen inte för våra lärare är en aning sega när det gäller att rätta prov. Men får hålla tummarna.
Efter matten ska jag åka hem och plugga eftersom jag ska göra no nationella på onsdag eller torsdag, ingen höjdare men jag har inte så mycket till val.

Nu ska jag iallafall stänga av datorn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0