- bara för att inte göra er allt för besvikna..

så skriver jag ett inlägg här och nu. Idag har varit en stressig dag, efter skolan liftade jag med madde till stan, gick på några affärer och fixade en grej, sedan kom emelie in så då mötte jag upp henne. Då gick vi till busshållplatsen, mötte upp min lillebror och tog bussen till boden. Vi lyckades även hoppa av på en busshållplats mitt i ingenstans.. typ i skogen? fail.. Men sånt lyckas man lätt med om man heter emelie, men nästa gång vet jag iallafall (tror jag). Kom typ nyss hem eller för en stund sen så nu har jag bara hunnit fixa lite på min rapport, ska strax sova för imorgon äre skola, dock sista dagen den här veckan vilket är kind of AWESOME!

Efter skolan ska jag... hm.. ingen aning, vi får se vad dagnen/kvällen har att bjuda på, ring om ni har förslaag! :D

Pussss

BILDER KOMMER KANSKE IMORGON OM JAG ÄR HEMMA UNDER KVÄLLEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0