- Beautiful soul

Nu är det dags för en riktig uppdatering från min sida. Helgen har varit helt okej, den har haft sina bättre och sämre stunder måste jag få säga, men vädret har varit kanon så det ska man då inte klaga på! I fredags var vi i en lägenhet och hade lite smått partay på balkongen, väldigt härligt faktiskt även fast det åskade och regnade ett tag, fick även träffa min saknade vän amanda den kvällen som slutade lite crazy måste jag säga.

I lördags hade jag fullt upp hela dagen, åkte runt halva luleå med madde och gick även på stan en sväng om jag inte har helt fel.. Eller juste, jag gick in till stan och mötte upp madde där sen for vi vidare. Kvällen var mindre awesome säger jag bara.

Idag har jag varit med emelie en sväng och även hunnit träna, skönt. Mitt gymkort har inte använts särskilt ofta den här veckan men jag kan alltid skylla på att jag varit förkyld men nu är jag hyfsat frisk i alla fall. Ikväll blir det nog att kolla lite sex and the city och kanske en hyfsat tidig kväll, eller så säger jag alltid men vi får se. Och imorgon kommer elin hem, hon är mycket efterlängtad måste jag säga, och förmodligen så är hon väldigt brun och en viss emelie kommer vara aningen avundsjuk på henne, hehe.

Det var allt för mig just nu, men vi hörs imorgon. Jag måste nämligen även hinna städa mitt rum innan jag kan ta mig till tvn och imorgon måste jag nog åka och städa i min fars lägenhet som jag typ tagit över..?! Hade ju varit as najs om den bara var placerad mitt i stan, men nu ska jag sluta klaga, mina ben fungerar prima!

Bye biches


honey! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0