- because I got high

haha, kommer aldrig på några vanliga normala rubriker så tar alltid bara låten jag senast lyssnade på eller nåt liknande. Elin har som sagt redan skrivit om våran dag, men i skolan hann jag även med att göra ett spanska nationellt prov vilket gick åt helvete tyvärr.. No:n gick lite bättre, för det var endast den praktiska delen vilket var rätt så chill!

Vi håller lite smått på att skaffa oss planer inför helgen, men ja.. vet inte riktigt hur det blir men inte nu till helgen utan den där efter då har vi lite planer, helgen kommer förhoppningsvis bli awesome!

Nu har jag inte längre tid att skriva, ska åka till min far en sväng tror jag. Skriver kanske senare om ni har tur, men vi ska börja med de där nya grejerna. Jag lovar, typ nästan! GAAH, måste verkligen!

Pözzz

JAG LÄGGER IN BILDER IMORGON, promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0