- because you live

Vi hade ingen spanska idag så jag kom hem redan för ungefär 40 minuter sen. Sen dess har jag hunnit hämta väskan och packat ner, nästan allt. Dock får inte allt plats så jag vet inte hur jag ska göra? för just nu har jag två julklappar (sena) från deras kusiner och dom tar upp typ 2/3 av väskan så jag får väl se till att pressa eller fråga om hjälp. Har hunnit städa mitt rum också eftersom min mor ville att det skulle vara städat när jag lämnade det.

Har bestämt mig att jag ska lämna allt plugg hemma förutom svenkan och plugga som en tok när jag kommer hem istället. Har även lånat en bok av emelie som heter " innan jag dör" som jag ska försöka ta mig igenom.
Idag på skolan sa elvira att det tydligen skulle vara bra väder ändå, och att det var något fel på yr.no så jag hoppas att hon har rätt (elvira ska också dit fast 4 dagar senare).

Nu ska jag kolla vädret och sen blir det att fortsätta att packa!


bild sen i sommras, innan madonna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0