- black or white?

Har inget speciellt att berätta om dagen, för jag har inte gjort något. Nu hade jag iaf tänkt att fara med moppen en sväng men jag vet inte om jag vågar åka själv? Annars blir det en tidig kväll eftersom jag ska upp typ halv fem i natt. Kan säga att jag kommer vara riktigt jävla risig på skolan imorgon.

Kollade just maddes blogg och då såg jag bilder på henne och emelies ben och dom ser jävlig bruna ut så jag är lite orolig, dom kankse är brunare än mig? nu är det nästan så att jag måste ut och pressa, men i vilket jävla vädet? så nu håller jag tummarna att jag är brunare annars måste jag ju skämmas. sorry madde och emelie ;)♥



efter en vecka på kreta kan jag ju inte påstå att jag är brun? ajja, jag kan inte göra så mycket nu..
(fråga mig inte vad jag göra på bilden ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0