- Blah blah blah

Som sagt så blev de ett stads besök. Slösade lite pengar fast fick lite för dom, men kände att jag kunde vara i behov av nya skor. Vi åt även en dagobertmacka eftersom vi inte hade ätit någon lunch, mums! vi kolla runt men jag blev för snål efter att jag hade köpt skorna så då gick jag och emelie hem till mig. Vi tänkte gå och lägga oss på balkongen dirket men vi fick inte upp "rullgardninen". så vi höll på med det typ en halv timme och vi höll på att skratta ihjäl oss, av typ ingen anledning ;) när vi väl la oss så var det typ för varmt så vi gick och köpte glass.

Nu åkte emelie nyss hem och åt. Sen ikväll ska jag fara till henne på bergnäset och chilla typ. Hitta på något, så hör av er!

Nu ska jag städa upp lite i mitt rum och ta på mig vanliga kläder så att jag kan fara direkt efter att jag har ätit.



fråga inte varför jag posar med glasögon på toan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0