- BODEN

Kom hem för ett tag sen och har tyvärr inte hunnit blogga nånting idag eftersom jag varit hos pappa i boden och chillat. Jag gillar inte att åka bussarna till boden för att det inte står någon hållplats och man själv måste veta vart man ska gå av, det är lite jobbigt när man inte hittar men det funkar.

På bussresan till boden hade jag sällskap av min vän madde som också skulle till boden. Vi pratade och lyssnade på musik, plus att hon målade sina naglar, skills! Hann även gå in på några affärer i boden, men det fanns dock inte så många bra. Ikväll blir det bara att ta det lugnt eftersom jag har många helger i framtiden som är planerade och då har man inte tid att chilla.

Bara för att: det är 7 skoldagar kvar till sommarlovet! helt f*cking otroligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0