- butterfly

har haft fullt upp idag. Efter skolan åkte jag och elvira in till stan direkt. Jag gick och köpte bikinitrosor och sen följde jag med elvira så att hon fick prova skor. Efter det blev den 20-minutare i solariumet så nu är jag beredd på sol. Däremot så har jag kollat på yr.no och vädret ser inte ut att bli så lovande.
ajja tillbaka till dagen. När vi hade solat gick elvira hem och jag gick och tränade. Det gick ovanlig bra, fast är inte riktigt van än efter att slöande. När jag kom hem stod maten serverad på bordet så då åt jag. Vid sex började jag plugga och har pluggat fram till nu.

Nu ska jag packa lite gran och sen måla naglarna och sen blir det att kolla en film eller något åt det hållet.

Förövrig är imorgon min sista dag i skolan för dom 1½ veckorna så det är skönt! ;) annars är det inte mycket annat som händer.


old pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0