- candy for breakfast

Har inte ätit frukost eller börjat göra mig klar ännu, det känns så jobbigt att förflytta mig från datorn till köket och vill verkligen inte gå till spegeln, känner mig väldigt skabbig idag.. hade gärna tagit en dusch, men det hinner jag nog inte nu, plus att jag duscha igår så jag borde nog klara mig men ska iallafall platta håret, det är vekligen ett måste!

Elins mamma kom och hämtade henne härifrån vid halv elva tror jag för de skulle till boden en sväng och kolla skor åt hennes mamma och hon skulle följa med som sällskap eller någonting liknande, kommer inte riktigt ihåg. Men ni ska se att hon kommer säkert hem med något klädesplagg eller liknande åt sig själv, maybe.

Dags att lämna soffan nu då, vi höres!


love me or hate me, chose yourself!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0