- changed plans!

Det blev lite ändrade planer igår. Det började med en tjejkväll hos elin, vi såg filmen "step up" (för mig var det första gången). Sedan ringde gabbe, så då blev det att vara med han, robin, joshua och några till. Vi chillade mest, sen kom emelies mamma och hämtade oss vid två tiden. Det var en kort update från gårdagskvällen, men det räcker nog.

Idag blir det att åka och träna och sedan plugga lite grann. Nu måste jag gå och klä på mig så att jag tar mig iväg nån gång. Skriver senare!


Btw, efter många om och men tror jag att jag har 
bestämmt mig för att bli blondin igen, eller? ;o


Memories! :*

en snygg tjej/kille går förbi "shiiet va snygg!" så var
han/hon inte det ;ppPPPpP. GÅ MED I GRUPPEN PÅ
FACEBOOK, tack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0