- Elins hiss&diss

Den här kategorin har inte fått så många inlägg så nu tänkte jag att jag skulle tycka till lite.

Hiss:

Dagens hiss får helt klart gå till converse. Dom är hur snygga som helt plus att dom går att använda till alls. Vare sig om man ska vara fin, snygg eller vanlig så går dom att ha. Två negativa saker att att som är rätt dyra och att dom snabbt blir smutsiga. Även fast jag själv tycker att som ska vara lite smutsiga men inte allt för hemska. Själv har jag tre par för tillfället men jag ska helt klart utöka min samlig kan jag säga. Efter sommarjobb blir det nog att köpa ett par till. Så jag säger bara det converse in my ♥



Diss:

Dagens diss, eller rättare sagt veckans diss är alla dess skolarbeten som ska vara inne. Vet inte hur jag ska hinna med allt. Alla lärare sparar det till sista två veckorna och då får man plugga så mycket att man inte hinner göra något annat typ. Skolan tar typ över ens liv, snart är det ju iallafall sommarlov annars hade jag inte klarat av det kan jag säga. Det enda som får mig att plugga just nur är att det är nära lovet annars hade jag förmodligen legat och sovit nu eller något. Men som sagt plugget provar, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0