- Exercise

just nu tycker jag att både jag och emelie måste skärpa oss med uppdateringen. första dagarna trodde madde att vi skulle bli värre än kissie för att vi uppdaterade så ofta, men vart försvann dom tjejerna? förhoppningsvis så ska vi försöka med att göra lika nya kategorier och det betyder att det kommer komma nya saker här på bloggen. vi får se när och om det ens blir, men kankse!

Idag har min dag varit lång. gick upp klockan fem för att hinna med flyget och när jag kommer till landvetter så är det hur mycket folk som helst. Jag stressar runt där sen en virrig höna och när jag väl sätter mig utanför gaten så ser jag att dom har skickat ut fel information till mig, på mitt papper stod det 06.50 medans på biljetten 07.50 så det var bara att sätta sig ner och vänta. När jag väl satta mig på planet så blev vi försenade för att det hade råkat bli en dubbelbokning så en kille fick inte plats. när vi väl var i luften väntade jag på att vi skulle mellan landa i sundsvall men inte var det någon mellan landning, så min flygresa vart helt diffrent!

När jag kom till skolan fick jag göra den praktiska no delen så jag satta mig direkt i prov. Det gick väl helt okej, tills det kom till att skriva om det.. Sen var det konditiontest, inte min grej! ;o
Skolan flöt iaf på sen åkte jag och emelie in till stan. köpte glass och fyllde på mobilen så nu är det bara att smsa som bara den!

Nu ska jag gå och kolla om morfar och dom har kommit, måste vara lite social! ;)



smakprov fårn kreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0