- face drop

Kom nyss upp ur badet, det var faktiskt riktigt skönt. Idag har jag varit på skolan och lämnat in ett intyg och sedan for jag och emelie till stan efter att ha missat en buss. Hon gjorde värsta tabben idag, vi skulle mötas på busshållplatsen typ nån minut innan bussen gick och när jag kom dit så undrade jag vart hon var, efter ett tag såg jag henne stå vid andra busshållplatsen, alltså på fel sida. Haha, det var ganska gulligt, hade jag inte sett henne hade hon missat även den bussen, illa.. ;)

I stan åt vi lite lunch på dagobert och sedan kollade vi lite sommarjobb, och fick faktiskt ett men måste först åka på provanställning i cirka en vecka och om man är för dålig så får man inte jobba där, så vi får hoppas på att jag inte är så dålig nu då, men känner mig grymt stolt som har ett sommarjobb och tillsammans med emelie också - awesome! Nu börjar jag äntligen få lite hopp inför den här sommaren, ikväll ska min mor även ringa och prata med elins låstas mamma för att höra om min gothia resa! jippie

såg även att elin bloggat en hel del idag, duktigt! ♥


hej söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0