- face drop

Dagens plan var att åka till boden ett tag, men så blev det inte för jag orkar inte sova där eftersom jag ska upp och till skolan imorgon. Har ingenstans att äta middag för alla mina föräldrar är borta, eller ja mamma och janne är i haparanda och pappa och ewa är i boden, men de är dock påväg hit nu men jag tror att de skulle äta i boden iallafall. Och juste, glömde jag säga att min far typ bor i boden nu för tiden? ajja, jag sa det nu iallafall, men det är inte så najs för mig eftersom hela mitt liv är här i luleå..

Jag och elin gick ju ner på stan en sväng och jag fick med mig ett rosa linne hem, bild kommer sen. Nu ska jag börja packa ihop mina saker och sedan bege mig hemåt.


Lite bildbrist.. men bilden är tagen i vintras. amanda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0