- fail

Dagen har varit bra. måndagar är faktiskt ganska lugna för oss. Gjorde klart matten så nu orkar jag inte plugga nå mer inför provet för jag frågade och mitt betyg hängde inte på det här provet så det känns skönt. Hände inget speciellt så orkar inte ta upp något.

Idag skulle jag vilja plugga. Ja ni har rätt jag vill plugga! det är bara för att allt ska hinna bli klart, men det blir inte plugg. Imorgon ska agnes komma hem till mig så ska vi skriva om kärnkraftverk och vattenkraft och massa.. ajja så kolla om det är något jag kan göra nu annars går jag och kollar tv!


epic fail! haha efter idrotten var jag lite för snabb på att ta på mig och så här blev resultaten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0