- falls apart

Mitt liv är lixom rätt segt just nu, därför har jag inget att skriva om. Jag vill uppdatera ofta men vad ska jag skriva om? min och emelies mening med bloggen var att förstofrämst att eftersom vi spenderar så mycekt tid tillsamman så var det meningslöst att vi hade varsin. Sen var det även det att vi inte skulle ha en "tråkigt" blogg där vi bara skriver om våran vardag, men just nu känns det typ som att det inte ens går att skriva om det?

Ajja, nu åker jag snart iväg och jag har bestämt mig för att inte ta med datorn för jag måste ta en paus från allting. nu låter jag som ett emo eller något.. men det är inte på det sättet. det känns som bra att få vara borta från datorn ett tag eftersom jag spenderar många timmar vid den per dag. Däremot så blir det kankse att jag lånar på ett internet cafe eller något, men jag ska inte lova för mycket för det brukar jag vara specielist på.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Alla tankar far omkring i min skalle så jag har huvudvärk. Skulle vilja gå och lägga mig och vakna upp på torsdag eftermiddag. Då är jag i kreta och njuter av livet till högsta grad, och slipper tänka på allt i luleå! no offense to my lovley friends. ♥



bild sen i somras. amandas fjortis kalas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0