- far away

nu sitter jag här vid datorn och väntar på att jag ska bli trött. Flög hit halv elva och det gick galant. Hann nästan läsa ut min klassiker så mindre plugg att göra sen. Ulricas syster och bror åka även ner med samma flight eftersom dom ska med oss till kreta. Vi fick hämtning av ulricas systers mans föräldrar (jag vet tjorvigt!). vi åkte hem till dom åt några mackor och sen blev det en tur genom hela staden. Kom hem till kba strax efter fem. Har hunnit äta middag och varit med min bröder. Snart kommer min far hem så ska vara lite social med honom. Sen blir det att lägga sig vid åtta tiden skulle jag tro.

I natt ska jag gå upp vid två göra mig klar och sen vid halv fyra ska vi åka till flygplatsen. Cheka in innan fem och sen går planet klockan sju. det tar ca fyra timmar med flyg, och hämta ut väskorna och det tar ca en timme extra och sen ska vi åka buss i ungefär två timmar. så har jag räknat rätt så är vi framme vid fyra tiden och då blir dfet väl att bada och sedan middag.

Kan tyvärr inte lova något inlägg imorgon eftersom det förmodligen kommer bli en lång dag och kommer inte ha tillgång till någon dator.

men ni andra underbara person får ha det så trevlig här hemma i skolan.. medans jag ligger på stranden och solar men en iskall fanta i handen.. ja ha ni så trevligt ;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0