- follow me down

Nu är jag hemma efter en rätt chll dag på skolan. där vi lunch mådde jag inte så bra efter att jag hade sprungit maxtestet. hade typ ont i hela kroppen och så kändes det som att jag hade feber men jag stannade kvar och det blev bättre allt eftersom.

Nu borde jag verkligen plugga men jag gör allt för att slippa. Trodde inte det var så mycket men när jag skrev ner allt till malin så insåg jag att det är fett jävla mycket att göra så måste nog sätt igång nu. Skulle plugga till no nationella eftersom jag har det på onsdag men då insåg jag att jag lämnade in biologi boken idag så det går inte så bra.

Så nu ska jag hoppa in i böckerna! hoppas ni andra slipper plugga..



i want to turn back time ♥

Kommentarer
Postat av: madde

har du sprungit klassikern ? xD menar du inte maxtestet ?:D <3

2010-05-24 @ 17:01:06
URL: http://maddekyro.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha oj, tack (a) <3

2010-05-24 @ 17:37:35
URL: http://blacknwhite.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0