- hello, good morning

Ikväll har jag inte direkt pluggat nåt, gjorde musikläxan på typ 3 minuter, annars ingenting skulle jag påstå. Jag slog istället på en gammal film, ciao bella - för att tagga inför gothia som den typ handlar om, och tro mig jag är sjukt tagg nu (bara jag får lite pengar). Men exakt just nu ska jag sova, skriver imorgon.

Det blir mest troligt inte att springa konditionstestet imorgon, kändes inte så lovande och jag klarar mig bra med min tid eftersom jag ändå inte kan få bättre så dålig som jag är men det blir nog ändå en sväng till gymmet på kvällen.

Imorgon är det måndag.. känns som att det är sommarlov ju men det är länge kvar till helgen. Vi har inte så mycket planer än, eller jo det blir kanske gymnasiegrejjset @ brass och även att fira madde någon dag. Helgen efter det väntar piteå havsbad och sedan är det loooov ♥ men nu ska jag inte gå händelserna i förväg som vanligt utan NU ska jag sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0