- High on life

Hey bloggen! jag har varit väldigt dålig på att uppdatera på sista tiden, förlåt. Igår blev det som sagt att träna som elin skrev i förra inlägget, och sedan gick jag hem och chillade resten av kvällen. Jag hatar verkligen söndagar, men har bestämt mig för att nästa söndag ska bli awesome, hur det nu ska gå till!

Idag i skolan gjorde jag det muntliga nationella provet i matte, det gick typ bra eftersom det inte var så jättesvårt, eller det kanske berodde på att jag var i en bra grupp om man bortser från mig.. (Elin, Agnes och Albin var i min grupp, smarta människor där). Det blev såklart också en konsum trip eftersom det är måndag och vi har det som tradition eller nåt, jag kommer verkligen bli jättefet innan jag går ut skolan. :o Men nu är jag med emelie så ska vara lite social med henne nu, sen blir det att åka till pappa och äta middag med honom och hans nya familj, eller vad man nu ska säga! :)

bye bitches!


EGO, again! ;)

och jag har sett världens mest failade bild på mig själv, tack så mycket robin...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0