- home sweet gothenburg

Tänkte säga att jag lever och att veckan har varit helt underbar. Badat och solat, kan det bli bättre? Tänkte att jag skulle berätta sen, inte om alla dagar men lite höjdpunkter och nackdelar. Fast just nu hinner jag inte för det lär nog ta rätt länge. Så istället kan jag berätta om min dag.

Vaknade halv 12, inte bra att sova bort hela dagen men vi kom hem tre i natt och det är ju fyra enligt grekisk tid så trött var man. Gjorde sig klar och sen gick jag ut och spelade något spel med oliver. Vi hann spela i typ en kvart sen var det bara att hoppa in i bilen och fara och kolla på tre hus sen väntade maxi.
Dagen har gått rätt fort men det kan ju vara det att jag typ sova halva dagen? Ikväll ska jag äta fett mycket godis och kolla en grym film, som jag ofta säger men det slutar med att jag zappar mellan alla kanaler för att jag inte hittar något. Annars det blir det att sova i tid för jag har fortfarande sömn att ta igen.

Nu ropar min far att det är mat! så smaklig måltid till mig själv!


saknar min bby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0