- home sweet home!

Nu är jag hemma från skolan, har varit en ganska jobbig dag för att jag fått veta att vi har typ 10 läxor/inlämningar?! jag dör. Idag har jag inte varit på konsum fast det var måndag, känner mig duktig. Men jag ska verkligen sluta äta, jag lovar.. det är inte så najs att jag inte får på mig min mammas jeans för att jag har fått större röv än henne, ILLA. Men hon är dock väldigt smal.. Eller jag ska fortsätta äta mat, men inte godis och sånt shit.

Idag måste jag bara plugga, så ska läsa i min klassiker som det börjar vara lite panik med och så ska jag kolla med min kära mor om jag kan få beställa hem ett par nya skor eftersom dom förra inte var så najs. Men nu måste jag stänga av, skriver senare ikväll. ♥


Smile like you mean it.. SUGARLIPS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0