- hotel room service

Hej Bloggen!

Bara för att jag lovade elin att skriva ett långt inlägg idag så gör jag det. Idag hade vi inte så många lektioner, eller kanske.. Vi hade hemkunskap på morgonen, det gick faktiskt förvånansvärt bra, jag och emelie bakade två små pizzor som blev goda för en gångs skull. Sedan hade vi matte, då fick jag inte mycket gjort, satt mest och småpratade eftersom läraren inte var där, det brukar nämligen bli så i våran klass.. Eller förmodligen inte bara i våran! Eftersom vi redan ätit pizza så orkade vi inte gå och äta lunch i skolan så då for vi hem och chillade ett tag, det satt en stor, svart och äcklig spindel på min cykel när jag skulle åka från skolan, tro mig.. Det var inte så najs. På eftermiddagen hade vi engelska där vi körde någon språklek, jag och emelie vann, bäst you know! Vi hade också no och spanska, nationella provet gick rent ut sagt åt helvete.

Jaaa, nu har bilderna kommit in på datorn, så ska ladda upp någon eller några även fast de är jättefula, men det kallas att bjuda på sig själv. Har även bestämt mig för att sluta vara så kameraskygg, jag menar hur hemskt kan det vara? Bilderna blir ju som sagt bara värre om man försöker gömma sig när någon ska fota.. Men vi får se hur långt jag kommer med detta.


anna och elin pluggar!


ellie och agnes pluggar också!


haha, jag är lite sär ibland...


btw, laddade inte upp någon av dom fula ego bilderna, det blev istället lite söta bilder på mina kompisar från skolan den dagen då kameran fick följa med, om ni kommer ihåg. Inte för att det blev så jätte många bilder då, men alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0