- I'm awake!

Jag är vaken den här tiden, helt otroligt! 

Gårdags kvällen blev otroligt lyckad ändå, över mina förväntningar eller vad man nu säger, inte för att jag inte trodde att det skulle bli lyckat, men det blev verkligen braaaaa!! Det började med att vi kom dit typ för sent (enligt madde) och sedan öppnade hon lite presenter och sen blev det att sitta och prata och äta lite gotta. Senare mot kvällen blev det att sjunga singstar som några galningar, jag har typ ingen röst kvar idag?! ;o eller jag kan skrika, men inte prata.. hahah! Hur som helst, sen gick vi ute och var ute ett bra tag, satt vid norra hamn och snackade med lite folk och sedan när vi kom in blev det sanning eller konka, hehe.

That's all, I think! ;) bilder kommer senare för dom har madde på sin kamera. Skriver senare, puss!


face drop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0