- I'm really going to live life as if today was my last day!

Jag har bestämt mig för att börja leva livet på ett helt annat sätt, från och med nu ska jag leva livet som om varje dag vore min sista, jag ska ta det jag vill ha och göra vad jag vill.. jag har dock en anledning till det, men det tar vi inte upp här på bloggen, men helgen ska bli awesome (även fast jag inte har några större planer än).

Idag var det skolan som vanligt, elevensval, so och två epa-pass. På elevensval var jag typ väldigt less på allting för att jag failade med allt, men men det blev bra sen och på epa-passen gjorde jag inte så mycket. Eller på första passet började jag räkna matteläxan, men på andra passet satt jag typ och snackade med madde, gustav och nicklas.. hehe. Efter skolan åkte jag och madde hem till mig, städade lite och packade min väska, tog moppen till pappa för att lämna väskan, åkte till stan och gick på blågåsen och gjorde sedan några ärenden (hur stavas det egentligen? :o). Dagen slutade med en lång och kall cykeltur till stan och solariet tillsammans med emelie. ♥

IMORGON ÄR DET FREDAG, så sjukt najs!

godnatt nu.


baby, jag saknar dig redan! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0