- in the shadows

Skolan gick bra och eftersom jag fick veta lite saker så gjorde det min dag. Tisdagar brukar vara väldigt sega men det funkade riktigt bra. När jag kom hem efter skolan så gjode jag mina tre matte läxor som jag låg efter med. Hann även med att kolla igenom no boken på typ 350 sidor på typ en kvart? bra gjort eller hur?! Ni kan ju bara gissa hur mycket som fastnade i mitt huvud. Men jag har no nationella imorgon så jag var tvungen.

Nu sitter jag och väntar på mat eftersom jag inte åt något mellanmål som min mage är van vid. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Skulle tro att jag ska plugga lite till så att jag slipper göra så mycket imorgon. Däremot så var jag inte så smart för jag glömde min svenska bok i skolan med alla papper i, bra gjort elin ;)

Nu måste jag kolla vad som hänt på facebook


seeeeeexyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0