- it's okey

Har kollat på ett avsnitt av summerland och när det var klart och jag skulle slå på det andra insåg jag att det inte finns något annat så just nu håller mitt liv på att gå under. Vet inte vad jag ska ta mig till, men jag får se till att hitta mig en annan serie jag kan kolla. Det är faktiskt riktigt skönt att på kvällarna när man har pluggat klart och innan man ska gå och lägga sig kolla på typ ett eller två avsnitt och sen sova, helt klart en toppen kväll. Förut levde jag typ på filmer och sen gick det över och nu är det serier istället kan ju inte påstå att det är bra, men det är som en drog.

Om några minuter börjar The mentalist så hade tänkte att jag skulle gå till soffan och sätta mig skönt och räkna ner till det börjar ;) nej skoja, ska gå och skala en mandarin och skölja ett äpple och det får bli kvällens gotta!


mums ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0