- kreta

min älskade far har fixat internet på rumet så självklart sitter jag vid datorn. Har duschat och ska snart sminka mig. Idag har det varit ganska dålig väder, eller iaf inte sol så har solat i skuggan? Annars blev det en lång promenad längs hela stranden, tro inte att den är kort för det tog över en timma! det finns massor av saker som jag vill skiva, (delvis av sakerna kommer jag skriva när jag kommer hem.) men nu har jag inte tid för jag ska gå och vara social med de andra. Ikväll det blir att kolla på lite shower, som förmodligen liknar som igår.. ajja, ha det så bra! får se när det blir ett inlägg igen..

det är meningen att det ska vara en bild här, men tyvärr har jag inte så nu får klara er utan! ;) men när jag kommer hem, då jävlar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0