- love

Kom hem för typ en halv timme sen. Kvällen har varit jätte trevligt. Elvira drog redan vid tio för hon hade match imorgon så hon missade som det bästa draget. Jag och amanda stekta iallafall runt på stan med lite hjälp av malin, evelina och linda. Haha det var rätt många som var tillräckligt dragna men det är kul för då blir dom osociala. Däremot tycker jag att folk är lite äckliga för det var typ sånna som var 24+ som började ropa och allt men inte svarade man haha! Hann iallafall med att se många snygga kan jag säga ;) nämner inga nämn!

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag tar mig upp imorgon och vi får se vad som händer då. måste iallfall plugga litegran men jag skulle behöva anting agnes eller anna men jag har inte möjlighet till någon av dom.. ajja sov så gott för det ska jag!


I miss my makrigialos! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0