- lovelovelove

nu ska jag vara lite ärlig. har precis kollat starstruck eftersom jag älskar disney filmer, eller asså dom är ju inte teckande men det är som så underbara filmer. typ high school musical, eller another cinderella story! dom är bara bäst. nu tänker säkert många "ohh, barnsligt" men jag är in love med såna filmer, så nu vet ni. för jag vet att emelie typ ogillar såna filmer så när jag vill se någon så brukar det bli protester.. så ska ni kolla film med mig så vet ni vad ni ska hyra ;)

Nu hade jag iallafall tänkt att lägga mig och läsa för jag är hur trött som helst. Hade tänkt att vakna imorong och vara pigg och fresch. (fresch kommer jag aldrig att bli men..) Får hoppas att dagen blir hur bra som helst och man får hålla tummarna att vädret blir lika bra för jag hade tänkte att satsa på shorts.

ajja, ni få sova så gott för nu ska jag dejta john blund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0