- make it real

jahap, det är väll lika bra att skriva redan nu då eftersom jag lovat elin att hålla bloggen vid liv medan hon är utomlands så ni kan ju räkna med x-antal inlägg under kommande vecka.

Nationella provet idag gick sjukt dåligt, IG säger jag bara... Efter skolan åkte jag och madde till stan, köpte en milkshake och hade lite tjejsnack, kind of awesome. Sedan kom även marcus dit, så då gick vi med honom också och så mötte vi upp gabbe en sväng! han frågade om jag skulle med och spela fotboll med dom, ja ni läste rätt.. SPELA fotboll, haha jag är så dålig på allt sånt (a) nu vet ni det!

Ikväll blir det nog all chilla järnet, kanske tar mig iväg till gymmet en sväng om min gymkompis orkar följa för det är så tråkigt att åka dit själv, hehe, men nu måste jag plugga lite no vilket inte alls är najz men sånt är livet, snart är det iallafall helg! ♥

och vi hade inte planerat att skaffa en sån här tråkig blogg tillsammans, vi skulle göra den speciell... men det kommer nog snart, haha bara vi kommer på något att skriva om!

puss




I MISS YOU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv när ni har något att skriva istället för att pressa fram "onödiga" inlägg :D (som ni inte har, men ändå)

2010-05-05 @ 20:49:31
Postat av: Anonym

men bloggen dör ju om man inte skriver, även om det är onödiga/ointressanta inlägg.. så ni får nog stå ut, men ska komma på nåt att skriva om (typ)! :)

2010-05-06 @ 23:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0