- milkshake

Igår blev det att ta bussen till stan efter skolan, köpte inget speciellt men mötte upp emelie precis innan jag skulle åka hem så det blev att åka hem med henne istället. Efter kanske en och en halv timme åkte vi tillbaka till stan, åt middag på max och gick sedan till madde där vi bara chillade. Under kvällen gick vi även på en promenad i staden och sedan kom min mor och hämtade oss.

Nu har jag äntligen fått hem min skolavslutningsklänning som vi beställt hem, den passade och var faktiskt snygg. Förra klänningen jag beställde var vi tvungna att skicka tillbaka för att den var aningen för liten, alla hade dock skrivit som kommentar att den var vääldigt liten i storleken så antar att dom hade rätt.

Idag har jag bara solat och chillat hemma eftersom det varit så fint väder, asså fattar ni.. det har blivit sommar!!! Jag låg och solade i endast BIKINI, shhiiiet va naaaajz!!! Jag är helt klart redo för sommaren, tror jag.

haido bloggen


emelie goes egoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0