- nothing

Det var ju meningen att jag skulle skriva igår om min vecka i kreta men eftersom att jag har tagit massa bilder så tänkte jag att jag kan skriva då jag har kommit hem så att jag kan göra allt samtidigt.

Idag har jag inte gjort mycket. Morgon började men en regnig fotbolls träning (linus då). Vi åkte därifrån vid elva direkt till pappas jobb eftersom det hade varit inbrott där. Vi fick vänta där i typ två timmar (kändes det som iaf..) tills polisen kom. Dom kom dit och kollade och skrev något papper sen åkte dom, mycket till hjälp? Då åkte vi iväg och åt på max, mums! La märke till att för typ tre somrar sen så åt jag skrovmål och nu får jag inte ens i mig minimål med plus meny? positivit kankse?! när vi var mätta i magen satte vi oss i bilen och åkte och kolla på hus. Dom hur jag tycker är snygga tycker inte pappa och ulrica så för tillfället så kollar vi typ på rukel och jag vill ju ha ett funkyhus (stavning) ajja det viktigaste är iallafall att det är fint inomhus. 

Nu sover båda barnen så vi ska kolla film och sen ska jag sova, för imorgon blir det ingen sovmorgon! ;o


 
ska sälja min cykel, den på bilden ovan så om någon är intresserad kan ni ju höra av er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0