- On fire

Det är så sjukt varmt ute, enda gången man är stolt över att bo i luleå?! Det är dock lite för varmt ibland, inte för att klaga eller så eftersom det här vädret är påväg att försvninna, vad kommer näst? en snöstorm? det skulle då inte förvåna mig..

Idag på cykelklassikern gick det bra, sista biten var dock väldigt kämpig men jag överlevde ju tillsist som ni märker. Eftersom det bara tog en timme hann jag hem och duscha och sedan ta bussen till stan. Som ni såg i tidigare inlägg blev det att köpa ett par converse som jag väldigt länge tittat på men aldrig orkat köpa eftersom de kostar en del, men nu har jag ju nyss fått barnbidraget så.. men det tog typ slut nu, illa.

Resten av eftermiddagen har jag och elin chillat på hennes balkong, nice! Det var väldigt underhållande för hennes grannar däremot eftersom vi låg och solade i bh och korta shorts och det var en snubbe som skulle gå förbi men stannade och glodde, väldigt odiskret eftersom hans ögon höll på att ploppa ur, haha! Sen var det typ en gubbe eller kanske kille (vet inte) som satt och drack kaffe i fönstret, fail. Vi hade även lite problem att dra upp hennes "rullgardiner", jag kan lova att det tog minst en halvtimme, helt sjukt. Efter att ha solat en halvtimme - fyrtio minuter gick vi ut på en promenad och köpte dricka och glass (glassen var allt utom god, så vi kastade den i vattnet, hehe).

Nu ska jag strax äta middag och sedan får vi se vad kvällen erbjuder, mest troligt en chillkväll med elin!

(insåg just att mitt inlägg innehöll ungefär samma information som elins.. förlåt)

Puss



hej, jag är sär ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0