- pretty boy

Har duschat efter promenaden. Inte för att jag var svettig eller så men det behövdes. Nu måste jag nästan läsa igenom svenska litteraturen eftersom jag har prov på fredag. Sen hade jag tänkte att kolla tv men mamma sa att det inte var något bra så jag vet inte vad jag ska hitta på då. kanske det blir att börja kolla på en serie, men vilken är frågan.. något förslag? ajja ska läsa igenom svenskan och det här får bli sista inlägget för idag.

önska mig lycka till för imorgon ska jag spela upp! ;o


Kommentarer
Postat av: En som vet.

Generation kill!

2010-05-27 @ 17:03:22
Postat av: Anonym

okejj, tack! :)

2010-05-27 @ 17:10:56
URL: http://blacknwhite.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0