- riverside

Har pluggat ett tag nu men borde fortsätta men jag orkar verkligen inte. Nog för att mitt betyg hänger på det här provet men jag känner att jag inte orkar. Kanske jag orkar senare ikväll men inte just nu iallafall. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på men iallfall något annat än att plugga.

Imorgon är det "kalas" hos madde eftersom hon fyllde år. Har faktiskt ingen aning vad vi ska göra men något roligt blir det nog. Jag och emelie funderade på att gå på gymnasie festen men det ser inte ut som att det blir det nu. Med det är iallafall skönt att det snart är helg igen. Måste säga att veckorna går oerhört fort, men inte ska man klaga.

Kollade på den här på stan men har inte bestämt mig hur jag ska göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0