- rock'N roll

Har egentligen ingenting att skriva men jag har bestämmt mig för att börja med dagens outfit på bloggen för att jag vet att det brukar vara kul att kolla på andras bloggar. Idag satt jag och läste paows blogg, hade typ missat jätte mycket men hon har faktiskt en bra blogg enligt mig iallafall... 

Jag har ingen aning om när elin kommer hem, men jag tror faktiskt att det är snart så då skriver hon förhoppningsvis lite fler inlägg, ni kan ju hålla ögonen öppna. En update jag hört från henne är att hon hade fått nån halsinfektion.. inte alls kul när man är utomlands, men vi får hoppas att hon blivit bättre nu! hörde också att det var dåligt med snygga killar där borta, illa.. men det kanske hann komma dit nån snygging innan hon for!
we'll se.. or I'll se ;)

ciaooooociaaaaoo!

haha, baby you wish I was more stupid, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0