- så jävla less.

kom nästan nyss hem till pappa, kände inte direkt för att ta bussen men gjorde det iallafall eftersom min mor inte orkade komma och hämta mig typ. Orkar inte skiva om igårkväll men imorse när jag vaknade märkte jag att jag blivit sjukt förkyld, får se om jag orkar gå till skolan imorgon.. Idag har jag inga planer alls om det inte blir att vara med emelie ett tag, vi kanske åker till stan och hyr film och köper godis eller nåt om vi orkar. Nu ska jag ta cykeln och börja åka mot mamma med all packning, suck.

skriver kanske ikväll om ni har tur eller otur kanske, och sluta kommentera bloggen "anonymt" eller med falska namn, det är så fucking drygt att inte våga stå för det man kommenterar, så isåfall kan ni lika gärna låta bli att skriva en kommentar, tack..



I remember the times...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0