- save tonight

snart helg (tänkte jag) men insåg just att det bara är tisdag idag. Skoldagen idag har gått hyfsat segt, hemkunskap & matte på morgonen sen hem till mig och sedan tillbaka till skolan för no och engelska, vilket nästan är en vanlig tisdag för oss, fast egentligen har vi även spanska på eftermiddagen men våran lärare var inte där så vi fick sluta 40 minuter tidigare typ, awesome! 

Sen jag kom hem har jag inte gjort någonting alls, bara chillat fast jag borde plugga eftersom vi har no-nationella imorgon vilket alla 94or i sverige redan borde veta, men våran skola har i biologi, vet inte om det är bra eller dåligt för jag kan ingenting i något av no-ämnena. Våran lärare sa att det var bra om man kunde ekosystem och sånt, men jag har ingenaning om vad det är så det blir nog att plugga på de ikväll, men vad ska man göra?!

Innan jag börjar ta tag i non ska jag kolla lite kläder på internet, det gör mig alltid glad, tyyyp.

och imorgon åker elin bort, det suger för min del ju =( men ajja, sånt är livet, vi får hoppas hon har kul utan mig, hoho inte för att jag vet om det går men ändå ;);) hahahaha....

PUSS


Day 'N' Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0