- someday

emelie berättade som sagt om våran gårdagen så jag tar det inte igen. Idag får vi se vad som händer, emelie och madde ska till boden och ale hade andra planer så jag ska träffa upp amanda och elvira hade jag tänkte. vet inte vad vi ska hitta på men något roligt blir det. Ikväll tänkte vi göra som igår fast vi skippar singstar och sanning och konka så dvs vi ska sitta i norra hamnen och chilla, om det är bra väder. Just nu ser det ju inte ut som det men får hålla tummarna.

Nu ska jag gå och börja göra mig klar men det verkar inte som att amanda lever så jag måste få tag i henne och höra vad vi ska hitta på innan jag göra mig klar. Nu måste jag i alla fall bädda sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0