- stereo love

För ett tag sen åkte morfar och jag och mamma började kolla på kommisarie vinter man jag fattade inget så jag går och lägger mig istället. Borde ha pluggat idag men jag har inte haft tid, så får ta och göra det imorogn eftersom det blir inge träning för min del. Imorgon måste jag även hinna med att handla eftersom min mor åker bort så måste jag handla något att äta. Det lutar mot att jag gör en sallad och så får jag äta det tisdag, onsdag och torsdag! latheten som tar över där!

Jag vet att jag hade lovat att lägga in bilder och berätta om kreta men jag orkar inte utan jag får gör det då jag har tid för just nu är det rätt mycket. Det kanske inte blir förän till helgen men då får det bli så. Nu vet jag inte om jag ska kolla ett avsnitt av något eller gå och lägga mig. Det känns skönast att gå och lägga sig så det blir nog det.

puss


hej jag är snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0