- stereo love

Jag tror att jag också väntar med att berätta om valborg, vi kanske får skriva ett inlägg tillsammans och det kommer nog inte in så många av bilderna har på bloggen, förlåt (a). Men idag sov jag till halv ett ungefär, sjukt härligt. Sen har jag bara tagit det lugnt vid datorn och så, just nu sitter jag och kollar kläder på internet, är fett sugen på att beställa hem en klänning och ett par leggings men det blev ganska dyrt. Eller kanske inte dyrt men jag har inte så mycket pengar kvar just nu så det blir nog att vänta till nästa månad (inte för att barnbidraget räcker till det, men ändå).

Känner mig väldigt trött idag, har inte orkat ta mig ut ännu men det skulle ändå inte sitta helt fel med en fest ikväll också, fast så blir det inte. Tror att jag ska åka till elin eller madde och chilla, kanske sover där, vi får se. Dom har redan varit och handlat så det blir nog att åka dit direkt efter middagen eller nåt liknande (bara jag orkar gå till busshålplatsen, som är typ 1 mil bort eftersom dom har gjort om busstiderna så att MIN buss inte längre går....).

Men nu måste jag gå och torka håret innan det blir ännu mer failat, skriver ikväll då jag är med my friend elin! Byee lovers. ♥


Haha, här är våran väldigt söta klass på nån volleyboll dag då vi skulle klä ut oss, och jag skojjar inte.. men vi vann utklädningspriset. Tro det eller ej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0