- tell me

Förlåt för den extremt dåliga uppdateringen idag, ska bli mycket bättre imorgon, jag lovar nästan det.

Efter skolan åkte jag till stan med elin och vi mötte även upp elvira en sväng. Det enda ärendet vi gjorde på stan var att gå in på det nya gina tricot och jag fick med mig ett par ehm... leggings(?) hem, ovanligt. Men nu börjar mina pengar ta slut måste jag säga och jag lär ju behöva använda endel i piteå nästa helg också så nu blir det att spara. Jag skulle ju som vilja åka på den där gymnasiefesten imorgon, men vi får se. För det första så har jag/vi inga pengar typ och för det andra så har ju madde sitt kalas, men vi får kolla upp det där för nu ska jag iallafall plugga lite innan svenska provet som vi har imorgon, jag vill helst inte få ig..

bye lovers!



Once apon a time there was a girl that was in love with a boy. Where did that love go? I miss it so much because I know that I can't have it again. </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0